Wednesday, February 25, 2009

ANNOUCEMENT: DIVERSION LINK

Hi all,

Sorry for the inconvenience.

Connection to original rowing-malaysia blogspot available at this link: DEVELOPMENT OF ROWING SPORT IN MALAYSIA at http://www.rowing-news.blogspot.com



Appreciate if you guys could update the new link to your website.

This blog address will be eliminated soon. Kindly be informed.

***************************************************

Salam semua,

Maaf atas kesulitan ini. Atas sebab-musabab yang tidak dapat dielakkan, rowing-malaysia.blogspot dipindahkan ke alamat baru.

ORIGINAL link ke rowing-malaysia blogspot, sila klik di sini: DEVELOPMENT OF ROWING SPORT IN MALAYSIA at http://www.rowing-news.blogspot.com



Terima kasih kepada sesiapa yang sudi mengemaskini link dari blog/wesite anda.

Akaun blog yang menggunakan alamat rowing-malaysia.blogspot ini akan dilupuskan sedikit masa lagi. Harap Maklum.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Berhati-hati di sini. Tiada siapa yang boleh membantu anda di sini atau cadangkan bagaimana anda boleh mendapatkan bantuan kewangan. paling jawab dari pemberi pinjaman pinjaman di sini, anda MESTI mengabaikan, kerana mereka adalah penipuan ... PENIPUAN sebenar ... i adalah mangsa yang i telah mengoyakkan ribuan dolar ... baik bersyukur kepada Tuhan kerana seorang saudari yang merujuk saya kepada organisasi pinjaman dibentuk oleh beberapa Kumpulan Wang Amanah Wanita Kristian. ia dipanggil wanita Kristian Pinjaman-dana Koperasi Pertubuhan (C.W.T.C.O) christianwomenloanfunds@cash4u.com dan christianwomenloanfunds@gmail.com Mereka membuat hidup saya satu yang berharga dan memberikannya makna. Apabila kakak memberikan saya hubungan mereka, saya menghubungi mereka. Kemudian saya diminta untuk pinjaman dengan semua bukti yang diperlukan untuk membuktikan bahawa saya sebenarnya diperlukan pinjaman, mereka meluluskan pinjaman sebanyak $ 250,000.00 USD dalam 48 jam selepas bertemu dan keperluan yang diperlukan mereka, pinjaman saya telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya tanpa cagaran. Walaupun i sangat gugup dengan organisasi pinjaman pada mulanya kerana pengalaman buruk saya sebelum ini, terutamanya apabila isu saya menetap caj Pendaftaran datang, saya berpegang kepada iman saya kerana hakikat bahawa saudara saya merujuk saya, faham dibersihkan , dan sebagai Tuhan harus mempunyai, sedikit yang saya tahu bahawa kelemahan kewangan saya telah datang ke akhir akhir. Jika tidak untuk rujukan cepat dari kakak christian kepada sumber yang tulen ini, saya akan menyesal jumlah hidup saya, kerana pada ketika itu saya hanya bercerai bapa anak saya, dan anak saya (Kenneth) telah berhadapan dengan kehidupan dan keadaan kematian. Saya berhadapan dengan bil hospital dan saya juga menghadapi perampasan di pangsapuri saya. Butiran organisasi ini ALLAH DIHANTAR tidak akan mendedahkan buat masa ini kerana takut penyamaran (kerana ia telah mendapati bahawa beberapa orang tidak benar-benar memerlukan bantuan kewangan, tetapi mereka hanya mahu mengumpul wang daripada organisasi pinjaman christian tulen ini) . Dan ia adalah kerana sebab ini mereka don, t memberi pinjaman bagaimanapun. Anda mesti dapat meyakinkan mereka dengan baik, dan memberikan keterangan-keterangan yang baik untuk menunjukkan bahawa anda benar-benar memerlukan pinjaman sebelum mereka boleh meluluskan untuk anda. jagaan mereka adalah sangat berpatutan dan boleh dipercayai berbanding dengan banyak di luar sana, kadar faedah mereka hanya 4%, pembayaran balik dokumentasi sedikit 1-10years, dan pemeriksaan kredit sedikit. Seperti yang saya telah sebelum ini berkata, atas sebab-sebab keselamatan i hanya boleh memberikan alamat e-mel mereka. Hayati inisiatif baru ini. Jangan ragu untuk menghubungi mereka melalui E-mel sebagai pegawai pinjaman mereka / rep tuan Perry smith akan hadir untuk anda dan anda akan bebas daripada penipuan dan beban kewangan.
Hubungi E-mel ... christianwomenloanfunds@cash4u.com dan christianwomenloanfunds@gmail.com
Hubungi Telefon ..... + 233553866486

August 15, 2016 at 7:21 PM  
Blogger Francis James said...

LOANS, BG/SBLC FOR LEASE AND PURCHASE

We are exclusive agent to direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, MTN Bonds, Bank draft and Loans which we have specifically for lease. We do not have any broker chain in this offer or get involved in Chauffer driven offers. We deliver with time and precision as set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc.

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:
1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
2. Total Face Value: Eur 5M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD) .
3. Issuing Bank: HSBC Bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank Frankfurt.
4. Age: One Year, One Month
5. Leasing Price: 3% of Face Value plus 2% commission fees to brokers.
6. Delivery: Bank to Bank swift.
7. Payment: MT-103 or MT760
8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days.

The Leased Instruments includes: BG’ s, Insurance Guarantees, MTN, ( SBLC) Standby Letters of Credit and Third Party Guarantees such as a standby forward commitment to purchase or a standby loan. If you are a potential Investor or Principle looking to raise capital, we will be happy to answer any questions that you have about this opportunity and to provide you with all the details regarding this services.

Our BG/ SBLC Financing can help you get your project funded, loan financing, please let me know if you are interested in any of our services, by providing you with yearly renewable leased bank instruments. We work directly with issuing bank lease providers, this Instrument can be monetized on your behalf for 100% funding.


BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!

We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct.


Regards

Philip James
Email: james.francis1971@bk.ru
info.frjames1971@gmail.com
Skype: info.frjames1971@gmail.com


September 15, 2020 at 11:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home